onsdag den 30. november 2016

Det har været et par rigtig hårde dage med, at få køkkenet på plads. Ovnen, en Smeg var defekt, så den blev udskiftet med en ny og af andet mærke. Nu er det jo sådan, at det er sjælden, at tingene er lige at gå til. Det var det heller ikke her, da der skulle ændres elforsyning i form af vinklen på de stik, der skulle bruges.

Da vi var på opbevaringen efter nogle ting, var jeg så heldig, at finde de fleste kasser til køkkenet, så de forgående dage er gået med afvaskning og opvask. Her priser jeg mig lykkelig over mine to opvaske maskiner, så jeg kunne få tingene af vejen, mens jeg kunne lave andre ting. Ih guder, hvor har jeg meget køkkengrej og især Tuppervare. Køkkenet er nu brugbart, så næste step bliver soveværelset, som vi starter på i morgen. Der får vi desuden besøg af en tømmer/snedker, som skal give bud på det lille bryggers, hvor jeg mangler både skabe og bordplads. 

2 kommentarer:

  1. Det skrider fremad kan jeg høre, det bliver herligt, når det hele er klart. To opvaskemaskiner er da lidt af en luksus.
    Fortsat god arbejdslyst

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været utrolig lækkert med to opvaskemaskiner, men at de porcelæn, der skulle vaskes op. Køkkenet er et svensk luksus landkøkken. :D

      Slet