onsdag den 21. december 2016

Julen nærmer sig med hastige skridt.


Vi kan ikke lukke øjnene for, at julen står lige for døren. Jeg må indrømme, at jeg har været meget i tvivl om, at jeg kunne nå og få underetagen færdig. Det bliver jeg i dag, da der bare skal nogle flyttekasser ovenpå, som skal tømmes der. 

Da vi overtog huset op til julemåneden, syntes vi, at huset skulle se indbydende ud udefra. Grunden er der bestemt ikke noget, at råbe hurra for, men det bliver der ændret på til foråret, hvor vi også skal bygge garage og hønsegård. jeg skal nemlig have et mangeårige ønske opfyldt. HØNS!


 Selvom vi har gået og malet og reageret, så har jeg stadig to dejlige hunde, som skal ud hver dag. Vi har fundet i mindre runde, som vi går et par gange daglig samt længere ture og træning. Egentlig et behagelig afbræk, hvis det da ikke lige var for den godt ømme ryg.



Vi er flyttet på landet, hvilket er så fantastisk især når kvierne er vores nærmeste nabo.  De går både i skoven i baghaven og på marken lige udenfor mit køkkenvindue.


Køkkenet blev klar allerede den første uge, da vi intet skulle gøre der udover, at fylde i skabene. Der er ingen tvivl om, at det er og bliver huset omdrejningspunkt, hvor vi allerede har haft en del hyggelige timer med vores dejlige venner både fra Danmark men også vores svenske venner.

Vi er blevet budt pænt velkommen af de naboer, som vi er stød på. Det rygtes jo hurtig, at det var danskere der var kommet til "byen", men vi har kun fået en fin omtale, så vi skal nok falde til her.


Som sagt julen nærmere sig hastig, så jeg vil hermed slutte og komme i omdrejninger og derfor er der kun tilbage og sige 

RIGTIG GLÆDELIG JUL.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar