fredag den 2. december 2016

Ud med hunden.


Danny, min skønne sorte schæfer dreng og jeg gik en tur i området. Vi var ikke væk mere en tre kvarter, så det er et helt fantastik smukt område, som vi er flyttet til. Vi har Tydinge søen lige på den anden side af vejen, som kan ses mellem træerne på denne årstid. 




Mens Danny og jeg var ude fik gemalen lavet en del el udendørs, da der manglede lys og lamper. Jeg synes selv, at indgangs partiet blev ganske hyggeligt. Jeg håber, at jeg finder tid til mere julehygge udenfor løbende i december.


Vi fik også lavet farve prøver til stuen, men har ikke bestemt os helt endnu. Beslutningen tager vi nok i morgen, hvor det kun bliver en halvdags arbejde i huset.

2 kommentarer:

  1. Hej Madam Bæk
    Det ser ud til at være et skønt område, I er flyttet til, herligt ikke længere at bo i et parcelhusområde. Flot julepyntning gemalen har lavet.

    SvarSlet
  2. Det er et fantastisk område, og nu glæder jeg mig bare til vi får hegnet haven ind, så hundene kan rende ude, hvis det er det de vil.
    Tak for de rosende ord til gemalen :D

    SvarSlet