mandag den 5. december 2016

Plejebørnene kommer hjem igen.

Da vi solgte huset i Hornbæk, og flyttede i campingvognen, var det umuligt, at have alle stueplanterne med. Jeg var så heldig, at få dem passet hos en datter og en veninde. Nu da vi igen er blevet husejere, skulle de naturligvis hjem igen. Jeg mangler stadig nogle stykker, men de kræver lidt mere plads end det, som jeg havde i min Ford S-max med hundebure osv.

Jeg er faktisk ret så glad for grønne planter, så det er også dem jeg havde i pleje. De tre har jeg indtil videre sat i mit stuevindue. Der bliver de til stuen skal ordnes.


Den store grønne på 180 cm har midlertidig fået plads i mit hyggelige køkken. Egentlig tænker jeg, at der skal stå et lille juletræ i det hjørne, når vi kommer lidt længere hen.



1 kommentar:

  1. Kan se dine planter i vindueskarmen har savnet dine grønne fingre. Det skrider fremad hos jer. mere og mere hygge for hver gang du sætter billeder på.

    SvarSlet